Türkiye'de kısa sürede 10 binin üzerinde araç satışı gerçekleştiren ve yollarda sıkça görmeye başladığımız Tesla heyecanında ibre tersine döndü. Servis ağı bulunmayan ve sıkça arıza yapan araçlar kullanıcılarını isyan ettirdi. Özellikle, direksiyon, batarya, lastik ve fren ayarlarında sorunlar yaşayan kullanıcılar muhatap bulamamaktan şikâyet ederken, 2 yıllık sözleşmesi bulunan Tesla Genel Müdürü Kemal Geçer'in de istifa ettiği belirtiliyor. Tesla'nın, Türkiye'de sadece Bakırköy'de servisi bulunuyor. Müşteri şikâyetlerinin artması Kemal Geçer ile Tesla Genel Merkezi arasında iplerin kopma noktasına gelmesine neden olduğu da iddialar arasında.
#TESLAPİŞMANLIĞI
Teknik sorunlar nedeniyle sorunlar yaşayan birçok kullanıcı şikâyetlerini sosyal medyadan dile getiriyor. Daha ilk günden aracın arıza yaptığını belirten Balıkesirli bir kullanıcı şu açıklamayı yaptı: "Ön motor devre dışı uyarısı veriyor. Yol yardıma ulaştığınızda ekranı kapatın açın gibi basit önerilerden başka bir çözüm üretemiyor. İrtibat kurabileceğiniz derdinizi anlatabileceğiniz kimse yok." Başka bir mağdur ise henüz 4 bin KM'de iken aracının bozulduğunu ve haftalardır muhatap bulamadığını söyledi.
YÜZLERCE SİPARİŞ İPTALİ
TESLA ile ilgili diğer şikâyet konusu ise kaparo verdikten sonra aracı almayı vazgeçenler arasında yaşanıyor. Sipariş iptalinin ardında kaporalarını geri alamayan yüzlerce mağdur bulunuyor. Bu kişilerin sosyal medya üzerinden yaptıkları şikâyetlere göre Tesla Türkiye'de hiçbir yetkiliye ulaşılamıyor. Kullanıcılar sipariş numaralarını paylaşarak, "Siparişimi iptal ettim 10.000 TL kapora ücretini iade almak için muhatap bulamıyorum. Maillerime geri dönüş yapmıyorlar" serzenişinde bulunuyor.