MÜŞTERİ deneyimi yönetimi ve bilgi teknolojileri alanlarında hizmet veren bir iş süreçleri dış kaynak firması olan Tempo BPO, 2002 yılında başladığı yolculuğuna devam ediyor. Geçtiğimiz mayıs ayı itibariyle Almanya'yı da lokasyonuna ekleyen şirket, hizmetlerini yurtdışına da taşıyor. Müşteri Deneyim Merkezi, Teknoloji Operasyonları Merkezi ve Dijital Dönüşüm Ofisi olmak üzere üç ayrı servis kanalında hizmet veren Tempo BPO, her geçen gün hizmetlerine yenilerini ekliyor. Tempo BPO Dijital Transformasyon Direktörü ve İcra Kurulu Üyesi Gökalp Harman, "Yaptığımız analizlerde KOBİ'lerin iki alanda eksiklik yaşadıklarını gördük. Bunlar, ihracat ve dijital dönüşüm. Bildiğiniz gibi şu anda dünyanın sınırları pandemi ile birlikte daha da görünmez oldu. Ancak halen teknoloji konusunda yatırımı nasıl yapacağını, bu yatırıma uygun çalışanı nasıl temin edeceğini düşünen KOBİ'lerimiz var. Bu problemleri aştıklarında, tüm dünya pazarlarına ulaşılabilir olduğunu KOBİ'lerimiz de görüyor. Bu noktada Tempo, hem destek-danışmanlık paketleri ile hem de sahip olduğu ürünlerle KOBİ'leri son derece düşük maliyetlerle e-ticaret dünyası ile tanıştırıyor" dedi.