Şikayetvar tarafından düzenlenen A.C.E Awards (Achievement in Customer Excellence)'un yedincisi düzenlendi. 1 buçuk milyonun üzerinde örneklemle gerçekleştirilen ve müşteri deneyimini en iyi yaşatan markaların ödüllendirildiği A.C.E. Awards, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nde Çırağan Palace Kempinski'de gerçekleştirildi.
Tüketiciler tarafından kusursuz müşteri deneyimi yaşatan markaların belirlendiği A.C.E Awards Ödül Töreni'ninde mükemmel müşteri deneyimini yaşatan markalar ödüllendirildi. Firmaların şikayet verileri, pazar payları ve Şikayetvar tarafından uygulanan yıllık bir buçuk milyonun üzerindeki anket temel alınarak hazırlanan 'Müşteri Deneyim Endeksi Araştırması' sonuçlarına göre, tüketicisine mükemmel müşteri deneyimi yaşatan markalar seçildi.
57 KATEGORİDEN 96 MARKA ÖDÜLLENDİRİLDİ
Markaların uçtan uca şikayet yönetim becerisinin ödüllendirildiği A.C.E Awards'da kategorisinde geçen yıl 48 farklı sektörde 91 ulusal ve uluslararası markanın ödüllendirildiği törende, bu yıl 57 kategoride müşteri deneyimini en iyi yöneten 96 marka ödüllerine kavuştu. A.C.E Awards'da kategorisinde 'Diamond' ödülünü KARGOMsende Satış&Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Tuncel Sunar aldı. Sürec ve sistem geliştirme müdürü Güneş Kaya ile Satış Müdürü Yusuf Delibaş ve Pazarlama Yönetmeni Nesrin Onur tarafından alındı.
İLK YILINDA İLK ÖDÜLLERİNİ ALDILAR
KARGOMsende Genel Müdürü Cem Hakan Özyiğit ödülle ilgili yaptığı açıklamada, firmaların şikayet verileri, pazar payları ve yıllık 1 milyon 500 binin üzerindeki anket verisi alınarak 'En İyi Müşteri Deneyimi Yaşatan Firmalar'ı belirleyen araştırmanın 'Kargo Pazaryeri' kategorisinde diamond ödülü almaktan gurur duyduklarını söyledi. 2021 yılında Türkiye'nin en iyi müşteri deneyimi sunan firmaları arasında ilk yıllarında Pandemi döneminde yaz kış demeden çalışan arkadaşlarına teşekkür eden Özyiğit, tüm emekçi kadınlar gününü kutlayarak bu önemli ödülü ilk yıllarında almalarının tesadüf olmadığını bundan sonrada aynı ödülü almak için daha fazla çalışacaklarını ifade etti.
KARGOMsende olarak iş ortaklarına hem nicelik hemde nitelik olarak en iyi hizmet sunmak için çalıştıklarını ifade eden Özyiğit, 2023 yılında sadece KARGOMsende'ye ait toplam 10 bin adet teslimat noktasına ulaşmayı hedeflediklerini de sözlerine ekledi.
Kasım 2020'de kurulan ve bugün itibarıyla 81 ilde beş bölge müdürlüğü ve 145 dağıtım merkezine ulaşan yeni nesil dağıtım şirketi KARGOMsende, uçtan uca teknolojik altyapısı sayesinde tüm Türkiye'de 81 ilde, harita üzerinde canlı takip imkanının yanında, alıcılarına tahmini varış zamanı bildiren ilk ve tek marka olarak dikkat çekiyor.
KUSURSUZ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ 'YILDIZ TAYFI' İLE TAÇLANDIRILIYOR
Markaların başarılarını taçlandırdıkları törenin ödülü, Heykeltıraş Orkide Akkoç imzası taşıyor. Tamamen el yapımı olan ve Yıldız Tayfı adı verilen ödül, çok sayıda küçük yıldızın bir araya gelerek büyük bir yıldıza dönüşümlerini temsil ediyor.
FOTOĞRAFLAR: Murat ŞENGÜL