Türk Nippon Sigorta Genel Müdürü Dr. E. Baturalp Pamukçu, "Dünyayı ve Türkiye'yi etkisi altına alan COVID-19 salgını, tüm hayatımızı etkilediği gibi, tüketici alışkanlıklarını ve yeni oluşan koşullar sebebiyle acentelerin iş yapış şekillerini de etkiledi. Türk Nippon Sigorta olarak sigortalılarımızın ve satış kanallarımızın bu zor dönemi en hızlı ve kolay şekilde atlatabilmeleri adına hizmet süreçlerimizi maksimum oranda efektif hale getirmeye çalışmaktayız" dedi. COVID-19 salgınının ülkemizde başlamasının hemen akabinde sektörde bir ilki başlatarak, mevcut "Sağlığınız Bizde" TSS ürününe COVID-19 teminatını dahil ettiklerini dile getiren Pamukçu, "Bunun yanı sıra aynı ürünümüze "Evde Tahlil'' ve "Online Doktor Görüşmesi" teminatlarını da ek teminat olarak ilave ederek, evde olmak zorunda kaldığımız bu süreçte sigortalılarımıza elimizden gelen maksimum desteği sağlamaya çalıştık. Mevcut ürünümüzde yapmış olduğumuz bu değişiklikler ile hem "Sağlığınız Bizde'' TSS poliçesi sahibi sigortalılarımıza hem de sigortalı adaylarımıza maksimum fayda sağlayarak, bu zor dönemlerde sigortalılarımızın yanlarında olduğumuzu gösteren en önemli adımlardan birini oluşturduk" dedi. Pamukçu, "Ayrıca tüm bunların yanında, sigortalılarımıza ödeme kolaylığı sağlamak adına, poliçe taksit sayılarını arttırarak, poliçe ödeme vadelerini uzatmış olduk. Bu zamana kadar almış olduğumuz önlemler ve sağladığımız kolaylıklarla, bu zorlu dönemde sigortalılarımızın her daim yanlarında olduğumuzu elimizden geldiğince hissettirmeye çalıştık ve hissettirmeye de devam edeceğiz" ifadelerini kullandı.