Bizler, bu ülkenin yetiştirdiği sanayiciler olarak, Türkiye'nin gelişmiş ülkeler arasına girme hedefi için azim ve kararlılıkla ilerlemenin öneminin farkındayız. İş dünyasının lider kuruluşlarından biri olan Orka Holding olarak biz de kuruluşumuzdan itibaren bu sorumluluk bilinciyle hareket ediyoruz. Geride bıraktığımız her dönemde Sabah Gazetesi'nin de tanıklık ettiği üzere, Damat, Tween, D'S Damat markalarımızla tüm dünyada ışık hızıyla büyüyoruz. Beş kıtada 80 ülkede yer alıyoruz. Gün bizim için Avustralya'dan başlıyor, Brezilya'da bitiyor. Genç ve dinamik ekibimizle 24 saat uyumuyor, gece gündüz demeden çalışıyor, dört mevsimi aynı anda yaşıyoruz. Üzerimize güneş batmayan bir şirkete dönüştük.
İTALYA'DA ÜÇ KAT BÜYÜME
Dünya moda perakendesinde "ulaşılabilir lüks" kavramının oluşmasına öncülük ettik, yılda iki kez İstanbul'da düzenlediğimiz yurt dışı bayi toplantılarımızı adeta Birleşmiş Milletler zirvesine dönüştürdük, imkansız olarak görülen en zor engelleri aştık. Artık sadece dünya moda başkentlerinde ürünlerimiz satılmıyor, aynı zamanda lüks moda markalarıyla yan yana yer alıyor, onlarla birlikte anılıyoruz. Hatta pek çok noktada onları geride bile bırakmış durumdayız. Erkek hazır giyimin anavatanı İtalya'da iki yıl içinde üç kat büyüme başarısı gösterdik. Sanat ve modanın kalbi Floransa ve Roma dahil yıl sonunda ülkede 40 satış noktasına ulaşacağız. İtalya'nın hazır giyimde kg fiyatı 45 dolar iken, Orka Holding markalarının kg birim fiyatı ise 80 dolara yükseldi. İtalya'da kendi segmentimizde sadece beş yılda ilk beş marka arasına gireceğimize inancımız tam.
420 MAĞAZAYA ULAŞIYORUZ
Son olarak nisan ayının ilk iki haftasında 7 yurt dışı mağazamızın açılışını gerçekleştirdik. İstanbul Yeni Havalimanı'nda iki ayrı mağaza olmak üzere, Kiev, Üsküp, Erivan ve Bosna'nın yanında moda başkentlerinden Floransa'da bir mağaza daha açtık. Bu yıl ayrıca yepyeni bir atılım yaparak ABD'de Washington DC ve Ohio eyaletlerinde, yine Kanada'da Ottowa'da ilk mağazalarımızı açacağız. Geldiğimiz noktada; yurt içi ve yurt dışında yıl sonunda toplam 420 mağazaya ulaşma yolunda emin adımlarla ilerliyoruz. Markalarımızla elde ettiğimiz küresel başarı, aynı zamanda Türkiye'nin tanıtımında bayrak taşıyıcı konumunda olduğumuzu gösteriyor..
SABAH'A KATKILARI İÇİN TEŞEKKÜR
SABAH, kamuoyunu doğru bilgilendirme adına yenilikçi, cesur ve çok sesli kimliği ile gazeteciliğe farklı bir bakış açısı getirdi. 34 yıldan bu yana haberleri ve detaylı analizleri ile ülke ve dünya gündemine ışık tuttu. Gerek Orka Holding'in gerekse iş dünyasının aynı sorumluluk bilinci ile elde ettiği bu gurur ve başarıyı kamuoyu ile paylaşan, Türkiye adına gösterilen çabalara daima duyarlı olan Sabah Gazetesi'ne teşekkürü borç biliyoruz.
ELİMİZİ TAŞIN ALTINA KOYDUK
2018'de toplam kredilerini yüzde 21 ile özel bankaların çok ötesinde büyüttüklerini belirten Denizbank Genel Müdürü Hakan Ateş, müşteri sayısını ise 12.7 milyon kişiye ulaştırdıklarını söyledi. Geçtiğimiz dönemde tarım ve KOBİ bankacılığı başta olmak üzere perakende bankacılık alanında büyüyerek geniş kitlelere destek sağladıklarını kaydeden Ateş, "Ayrıca şube ağını büyüten sayılı bankalar arasında yer aldık. Yaşanan olumsuzluklara rağmen tabiri caizse elimizi taşın altında koyduk" dedi.
KIYMETLİ MARKA SABAH
Denizbank Genel Müdürü Hakan Ateş, SABAH Gazetesi ile de şu değerlendirmede bulundu: "Türk basınının köklü yayını SABAH Gazetesi'ni; alanında uzman birçok haberci ve yorumcunun kaleminden çıkan haberleri ve değerlendirmeleri vasıtasıyla yakından takip ediyorum. Medya dünyamızın bu kıymetli markasına uzun ve başarılarla dolu bir yayın hayatı diliyorum."
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİNİ DÜNYAYA TAŞIYORUZ
Bahçeşehir Üniversitesi Kurumsal İletişim Direktörü Turgay Polat, 80'li yılların başında 1 tane vakıf üniversitesi varken bu rakamın bugün 79'a ulaştığını, özel okul oranının ise yüzde 1'den 12'ye çıktığını kaydetti. Özel ve vakıf okullarının sayısının artmasıyla fırsat eşitliğinin yaratıldığını dile getiren Polat, "Dersaneler ise sektörün en büyük sıkıntılarından biriydi. Hükümet attığı adımla dersaneleri okula dönüştürdü" dedi. Bahçeşehir'in ise 2003'te atağa kalktığını ifade eden Polat, "2022'de 6 dershanemiz, 1 Bahçeşehir kolejimiz vardı. Franchise sistemiyle okulları Anadolu'ya yaydık. 2011'den sonra Washington, Berlin, Kıbrıs ve Batum'da üniversiteler açtık" diye konuştu. 123 ülkeden 4 bin 88 öğrenciyi okullarında ağırladıklarını vurgulayan Polat, "Bu eğitimde ciddi bir ihracat kalemi" dedi. Sektörde Turquality alan tek kurum olduklarının altını çizen Polat, "Türk bayrağını ve eğitim sistemini dünyaya taşıyoruz" ifadesini kullandı.