Yüreklı Yönetim Kurulu Başkanı ve Step Halı'nın Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı olan Ayşegül Yürekli Şengör, sektörlerinin artık 100 ülkeye ihracat yaptığını belirterek, "10 yıl önce ihracatın ciromuzdaki payı yüzde 15'iken bu yılı yüzde 85 ihracat oranıyla kapatacağız. Halının Ar-Ge'sini yapıyoruz, 'mass customization' ile kişiye özel üretim yapabiliyoruz. 2017 yılında kilo başına ihracatın 1.28 dolar olduğu Türkiye'de 45 dolarlık kilo başına ihracat fiyatımız var. Türkiye ortalamasının 35 kat üstündeyiz. Bu yılı toplam yurtiçi, yurtdışı ciro bazında yüzde 60 büyüme ile tamamlayacağız. Katma değerli ürün üretme ve bunu markamızın katma değerleriyle daha da yükselterek satış yapma vizyonumuz bizi bu noktaya taşıdı" dedi. Yürekli olarak bu yıl 19'uncusu 12-13 Aralık'ta düzenleneyecekleri Marka Konferansı hakkında da bilgi veren Şengör, "Marka Konferansı'nda yerli ve yabancı fikir önderlerini iş dünyası ile buluşturuyoruz. 19 yılda yeni fikir ve trendleri Türkiye'nin gündemine getirdik. Markalar insanlara çok benziyor. Bir insan vaatlerinin arkasında durdukça güvenilirliği, bilinirliği, popülerliği nasıl yükseliyorsa, Marka Konferansı da aynısını yaşıyor. Seneye 20'nci yılımız için hazırlıklarımıza şimdiden başladık. Gelecek yıl Marka Konferansı'nın 20'nci yıl kitabı çıkacak Konferansın 20 yılda Türkiye'deki markalarla ne gibi kazanımlar sağladığının öyküleri bu kitapta yer alacak" şeklinde konuştu.