Ülkenin ve markanın 2023 vizyonu doğrultusunda çalışmayı sürdürdüklerini dile getiren Kiğılı CEO'su Hilal Suerdem, "Buna göre, 5 sene sonra ülkemiz markalarının yurtdışında 20 bin noktada olmasını bekliyoruz. Biz de bu süreç sonunda ulaşacağımız 200 mağaza sayısı ile ülkemizin global ekonomi sahnesindeki varlığına katkı sunacağız" dedi. Önümüzdeki dönemde Ar-Ge, teknoloji, bilişim ve dijitalleşmenin daha çok hayatın içinde olacağını kaydeden Suredem, markalar için büyümenin, bu yeni teknolojiler sayesinde geleceğini, ürün ve iş modeli inovasyonlarının tüm dünyada dikkat çeken atılımlar yapılabilmesinin anahtarı olacağını kaydetti.
HEDEFLER YÜKSELECEK
2018'de ayrıca Kiğılı'nın yurtdışındaki konumlandırmasını güncelleyeceklerinin altını çizen Suerdem, "Nasıl ki ülkemizde 'Türkiye'nin erkek giyim markası' olarak tanınıyorsak, yurtdışında da artık 'Made in Turkey' değil, 'Brand of Turkey', yani 'Türkiye'nin markası' algısıyla anılmak için çalışacağız. Bu şekilde ülkemizin ve ülkemizden çıkan markaların geneline yönelik pozitif algının güçlenmesine de katkı sağlamış olacağız" diye konuştu. Müşteriye en hızlı dokunan, onun dünyasını ve beklentilerini en iyi şekilde anlayan markaların yine bir adım önde olacağını vurgulayan Suerdem, "Bu konu, yurtdışı yatırımları için de çok önemli. Önümüzdeki dönemde, kimi olumsuz durumlar da yaşayabiliriz elbette. Yurtdışı ve yakın bölgedeki siyasi istikrarsızlıklar ile global büyümedeki olası yavaşlama, Türkiye ekonomisi ve perakende sektörünün geneli için kimi zorlukları beraberinde getirebilir. Ancak genel olarak, finansal yapıların doğru kurgulandığını, büyüme hedeflerinin yükseldiği bir dönem olacağını öngörüyoruz" ifadelerini kullandı.