Erken rezervasyonun startını veren Jolly Tur, 2017'yi yüzde 45'lik büyümeyle kapatmaya hazırlanıyor. 2018 büyüme hedeflerinin yüzde 50 olduğunu söyleyen Jolly Tur Yönetim Kurulu Başkanı Mete Vardar, büyüme hızlarındaki ana dinamiğin teknolojiye yaptıkları büyük yatırımlar olduğunu belirtti.
HEDEF GLOBAL OYUNCULUK
Yaptıkları yatırımlar sonucunda Türkiye'ye ve sektöre yeni ufuklar açacak bir teknoloji platformu kazandırdıklarını söyleyen Mete Vardar, şöyle devam etti: "Teknoloji yatırımlarımızla bir yandan kendimiz dönüşürken bir yandan da sektörü dönüştüreceğiz. Dünya arenasında daha rekabetçi olacağız. Hedefimiz global bir oyuncu olarak konumlanmak." Bu yatırım için her biri kendi alanının en iyisi 50 kişilik uzman bir ekiple dört yıl boyunca çalıştıklarını söyleyen Jolly Tur Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Mert Vardar, şunları söyledi: "Farklılaşan beklentiler doğrultusunda pek çok özel turu programa aldık. Jolly Tur yeni döneminde çok daha eğlenceli ve aktif olacak. İç Turizm Komisyonu'nda yer aldığımız Turizm Şurası'nda alınan kararların uygulanacağını ve Türk turizmine büyük katkıları olacağına inanıyoruz. Kararların uygulanması halinde turizm sektörü, Türkiye'nin cari açığının kapatılmasına çok daha büyük katkılar yapacaktır. Ayrıca, bu kararlarla turizm sektörü için belirlenen 2023 hedeflerini aşabileceğimizi düşünüyorum."
YÜZDE 8-10 ARTIŞ OLUR
Erken rezervasyonun son iki senedir can simidi olduğunu vurgulayan Mete Vardar, bu yıl fiyatların geçen yıla oranla yüzde 8-10 artacağını söyledi.
'TEKNOLOJİ İSTİHDAMI AZALTMAYACAK'
2017
büyümelerinin önemine vurgu yapan Jolly Tur Genel Müdürü Figen Erkan, yurtiçi otellerde yüzde 40, yurtdışı turlarda yüzde 32, kültür turlarında yüzde 54, Kıbrıs otellerinde yüzde 41'lik büyüme oranlarına ulaştıklarını söyledi. Teknolojik gelişmelerin istihdamı etkilemeyeceğini belirten Erkan, "Bizim işimiz insanlarla. Bu nedenle teknolojinin gelişmesi istihdamı azaltmayacak" dedi.
'ERKEN REZERVASYON AVANTAJ SAĞLIYOR'
Erken
rezervasyondan beklentilerinin yüksek olduğunu söyleyen Mete Vardar, bunun son iki yıldır pazar için can simidi olduğunu kaydetti. Vardar, "Erken rezervasyon fiyat avantajıyla öne çıkarken, yer bulma konusunda da turistlere çok büyük avantajlar sağlıyor" değerlendirmesinde bulundu.