Okula dönüş ayı eylül, düşen doların da etkisiyle perakendeciler için hızlı başladı. Teknosa Genel Müdürü Bülent Gürcan, kurun düşük seyretmesiyle artan tüketici güvenine bağlı olarak sektör için en hareketli 4 ayın başladığını söyledi. Mağazalarda en hızlı büyüyen kategorinin yüzde 30 ile 'gaming' olarak bilinen oyun kategorisi olduğunu dile getiren Gürcan, "Her 10 mouse'tan 3'ü her 10 klavyeden 4'ü oyun için satın alındı. Bu alana yatırımlarımızı hızlandıracağız" dedi.
Yeni reklam filmleri için 226 bin datayı sosyal dinleme tekniğiyle araştırdıklarını dile getiren Teknosa Pazarlama Direktörü Ayşegül Bahçıvanoğlu ise, şunları söyledi:
"Telefon alımlarında; şarj ve pil problemleri, küçük ekranlar, kırılma ya da suya düşme sonucu bozulmalar, TV alımlarında; görüntü kalitesi, renk problemleri, evlilik ve taşınma, IT ürünü alımlarında ise; oyun oynama isteği, donanıma bağlı arızalar, bataryanın bir süre sonra çabuk bitmeye başlaması ile fan problemleri etkili oluyor."