Peugeot Türkiye, yeni SUV modeli 5008'i satışa sundu. Marka bir yılda üç yeni SUV modelini pazara sunarak bu dünyada referans bir marka olmayı hedefliyor. İlk olarak 2016 Ağustos'unda 2008'i satışa sunan Peugeot, B SUV segmentinde yüzde 10 pazar payı elde etti. Ardından C SUV segmentine 3008 ile iddialı bir giriş yaptı. Peugeot 3008 lansmanından bugüne kadar 5 bin adetin üzerinde satıldı. Peugeot, satışa sunduğu yeni 5008 ile SUV ürün gamını tamamladı. Marka, 5008 modelinden 3 bin adetin üzerinde satarak yıllık 15 bin adetlik pazarda yüzde 20 pazar payı hedefliyor.
PREMIUM MARKA OLACAK
Peugeot Türkiye Genel Müdürü Laurent Pernet, yedi koltuklu 5008'in SUV segmentine tamamen yeni bir soluk getireceğini söyledi. Peugeot Türkiye'nin 5008 modeliyle her geçen gün daha da büyüyen SUV pazarında üç temel hedefe odaklandığını anlatan Pernet, "SUV segmentinde referans bir marka olmayı ve podyumda yer almayı istiyoruz. Ayrıca markanın sınıf atlama stratejisini sürdüreceğiz" dedi. 3008'in Peugeot'nun premium marka olma hedefi için önemli bir model olduğunu ifade eden Pernet, 5008 ile premium marka algısının daha da pekişeceğini iddia etti. Pernet, şöyle konuştu: "Aslan gerçekten kükrüyor. 2-3 yıl öne hayal edemeyeceğimiz noktalara geldik. SUV'da kalktığımız atağa bizi biz yapan modellerle devam edeceğiz. Daralan pazarda satışlarızı yüzde 11.7 artırdık. Pazar payımız yüzde 4.1'e çıktı. Bu yıl 40 bin satış hedefliyoruz. 2020 hedefimiz ise 60 bin adet satış, yüzde 6 pazar payı."
SADECE OTOMOBİL DEĞİL STATÜ ARACI
Türkiye'de SUV pazarı 6 yılda 3 kat büyüdü. Günümüzdeki SUV modelleri tüketiciye sadece bir otomobil değil, aynı zamanda statü de sunuyor.
EYLÜLDE YOLA ÇIKACAK
Peugeot
5008, 2.8 metrelik dingil mesafesiyle öne çıkıyor. Yeni 5008, 3008'den 19 cm ve önceki versiyonundan 11 cm uzun. 5008, 153 bin 900 TL'den başlayan fiyatlarla eylülde satışa sunulacak.