CK Boğaziçi Elektrik, kayıp kaçağı azaltmak ve geçmiş alacaklarının anaparasını toplayabilmek için dev bir kampanyaya imza attı. 'Silelim gitsin' adı verilen kampanyayla şirket, Nisan 2013'ten önceki döneme ait elektrik borcu olan abonelerin borçlarının faizini silecek. Ayrıca Şubat 2007 ve öncesine ait borçların tamamında anaparanın yüzde 35'e kadarı, Mart 2007 ile Nisan 2013 dönemleri arası borçlarda ise anaparanın yüzde 25'e kadarı silinecek. Şirket kampanyayla 325 bin müşterisinden olan 1.9 milyar liralık toplam alacağın 1.4 milyar liralık kısmını silmiş olacak. CK Boğaziçi Elektrik Genel Müdürü Halit Bakal, 'Silelim Gitsin' kampanyasının enerji sektöründe yapılan en büyük kampanya olduğunu söyledi. Bu kampanyanın tek seferlik olduğunu belirten Bakal, "Bu kampanyayla 325 bin abonemize borçlarını kapatma imkânı tanıyoruz. Bunların 144 bini ticarethane, 181 bin ise mesken abonesi" dedi. Belirtilen dönemlerde zamanında ödenmediği için yasal takibe giren ve icralık olan abonelerin de bu kampanyadan faydalanabileceğini anlatan Bakal, "Müşterilerimizin 280 bini yasal takipte. Onlar da bu kampanya için başvuru yapsın. Konuyla ilgili detaylı bilgileri başvuru merkezlerimizdeki arkadaşlarımız anlatacak. Tüketicilere, kampanya süresi içinde bu tarihi fırsatı değerlendirmeleri çağrısında bulunuyoruz" diye konuştu. Bakal, kampanya kapsamındaki müşterilerine Nisan 2013'ten önceki döneme ait borçlarının durumuyla ilgili detaylı bilgi edinebilmeleri için özel bir sorgulama platformu da oluşturduklarını ekledi. Bakal, "Müşteriler kimlik bilgilerinden hareketle www.silelimgitsin.com adresi üzerinden anapara ve faizi ile birlikte borç miktarını öğrenebilecekler" şeklinde konuştu.
Başvurular 30 Haziran'a kadar sürecek
Kampanyadan yararlanmak isteyenler,
30 Haziran'a
kadar CK
Boğaziçi Elektrik
Müşteri İşlem
Merkezleri, Müşteri
Hizmet Merkezleri,
çağrı
merkezi, mobil
uygulama, www.ckbogazici.com.tr
veya www.silelimgitsin.com internet
adreslerine
başvuru yapmaları
gerekiyor.
Borçluların çoğu Avrupa yakasında
Borçluların il dağılımıyla ilgili de bilgi veren Bakal, alacağın büyük bir bölümünün İstanbul Avrupa yakasında olduğunu söyledi. Bakal, "Güneydoğu'da bu kapsama giren çok fazla müşterimiz yok" dedi. Toplam 4.5 milyon abonelerinin olduğunu aktaran Bakal, yılsonu hedeflerinin abone sayısını 4.8 milyona çıkarmak olduğunu sözlerine ekledi.