"Hem indirim kampanyaları, hem havaların soğuk seyretmesi hem de sömestr tatilinin aynı dönemde yaşanması AVM giriş çıkışlarında önceki aylara göre yüzde 15, geçen yıla göre ise yüzde 25 artış gösterdi. Bir önceki ayı baz alarak konuşursak bu artış en çok yüzde 30 artış ile sinema bölümünde yaşandı. Sinema bölümünü yüzde 20 ile yeme-içme bölümü, yüzde 10 ile giyim bölümü takip etti. Özellikle sezon kampanyalarının bu döneme denk gelmesi ise tüketicilerin yüzünü güldürdü. Şubat ayının ilk haftasında da Sevgililer Günü nedeniyle bu artışları koruyoruz. 3 kategoride Sevgililer Günü haftasında da bir önceki aya göre yüzde 15 artış bekliyoruz."
"Bu yıl misafirlerimiz için büyük bir kampanya hazırladık. Hem yeni yıl hem de Sevgililer Günü alışverişleri için çekiliş ile BMW i8 kampanyası başlattık. Kampanyanın da güzel geri dönüşlerini aldık. Kasım ayında başlattığımız kampanyaya şimdiye kadar 160 binden fazla kişi katıldı. Diğer kampanyalarımıza oranla kampanya başvuru sayısında da yüzde 15 artış yaşandı. Bu dönemde çocukları da unutmadık. Çocuklar için de eğitici ve öğretici etkinlikler düzenleyerek tatilde keyifli vakit geçirmelerini sağladık." (ANKA)