Türkiye genelinde 2014 Aralık ve 2015 Ocak ayları arasında Google'da yapılan aramalarda en büyük yükseliş gösteren kelimeler ile en çok aranan kelimelerin derlemesi yapıldı. SGK kamu kurumları arasında en çok ziyaret edilen ikinci site oldu.
Yapılan çalışmanın sonunda elde edilen verilere göre, yurt genelinde "Sağlık" kategorisinde en çok aranan kelime "Bursa" olurken, "SGK" kelimesi ikinci sırada yer aldı. "SGK"yı ise "randevu" kelimesi izledi. Aynı kategoride en büyük yükselişi ise "kızıl elma, yeşil kahve, kalp ağrısı ve İbrahim Saraçoğlu" kelimeleri gösterdi.
Araştırma sonuçlarına göre seyahat kategorisi birincisi "THY", spor kategorisi birincisi "Galatasaray", internet kategorisi birincisi "Google" olurken, dünya genelinde en çok aranan kelime ise 'Facebook' oldu.
Büyükşehirlerin en çok tıkladığı sitelerin başında "Facebook" gelirken, "SGK" ise Ankara'da en çok aranan kelime oldu. Elde edilen verilere göre SGK Web sitesi ayda ortalama 229 milyon kez ziyaret edilirken ziyaretçiler sitede ortalama 57 dakika kaldı. Bir önceki yılın aralık ayına göre sitenin ziyaret edilme oranı ise yüzde 166 artarak en çok tıklanan 20 site içerisinde birinci sıraya yükseldi. Siteyi aktif olarak kullanan gerçek kullanıcı sayısının da 3 milyon kişiyi geçtiği belirtildi.