Dünyanın
En Değerli 500 Markası Araştırması'na göre Apple, 128 milyar doları aşan değeriyle 4'üncü kez listenin ilk sırasına oturdu. İlk 5 markanın değeri yüzde 12.3 artarak 413.4 milyar dolara yükseldi. Twitter ise geçen yıla göre marka değerini en fazla artıran şirket olurken değeri yüzde 185 artarak 4.3 milyar dolara ulaştı. Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance'in "Global 500-Dünyanın En Değerli 500 Markası Araştırması'ndan derlediği bilgilere göre Apple, en yakın takipçisi Samsung'a 46.5 milyar dolar fark attı. Samsung, 81.7 milyar dolarlık marka değeriyle ikinci sırada yer aldı. Bunları 76.6 milyar dolarla Google, 67 milyar dolarla Microsoft ve 59.8 milyar dolarla Verizon izledi. Bu yıl en değerli 5 markanın değeri geçen yıla göre yüzde 12.3 artarak 368 milyar dolardan 413.4 milyar dolara yükseldi. Araştırmada yer alan 31 ülke arasında Amerika 188 markasıyla ilk sırada yer aldı.