Turkuvaz Medya Digital Grubu'nun ev sahipliği yaptığı Reel Time Bidding Eğitim Semineri Çalık Holding Konferans Salonu'nda gerçekleştirildi. Seminer, Reel Time Bidding (RTB) uygulamaları, yayıncı ve reklam veren açısından satın alma koşulları, RTB satın almaya yönelik çalışmalar, raporlamalar ve satış tekniklerini uygulayacak eleman donanımlarının tartışıldığı bir zemin oldu.
SEKTÖR HIZLI GELİŞİYOR
Turkuvaz Reklam Pazarlama ve Türkiye IAB Türkiye Endüstri Standartları Grup Başkanı Neslihan Mesutoğlu, Türkiye'de dijital reklamcılık konusunda gelişmelerin çok hızlı yaşandığını belirtti. Mesutoğlu, şöyle konuştu: "Reel Time Bidding dünyada da çok yeni bir konu. Eşzamanlı yayın yapılırken ajansların reklam yayını satın alabilmesi ve en doğru yerde hedef kitlelerine en uygun yayın alanlarını seçip orada reklam gösterimini yapabilmesi. Dijitale baktığınızda yerler kısıtlı değil milyarlarca sayfa tüketim var. Türkiye'ye baktığınızda 30 milyon üzerinde internet kullanıcısı var. Reklam gösterimlerinin doğru hedeflere gidip gitmediğini araştıran sistem şu anda Türkiye'de oturmuş değil. RTB bu verilerle çalışıyor. Hem hedef kitlesi hem de doğru reklamın doğru kitleye görülmesi verimliliği açısından önemli" diye konuştu.