7 yıllık sürecin sonunda arsa dahil 2.5 milyar dolarlık maliyetiyle Zincirlikuyu'da hayata geçirilen Zorlu Center'ın alışveriş merkezi (AVM) bölümü dün açıldı. Açılış töreni yapılmayan AVM, buna rağmen ilk günden yoğun müşteri trafiği yakaladı.
DÜNYADA BÖYLE PROJE YOK
Projenin sahibi Ahmet Nazif Zorlu ise AVM kapılarını açar açmaz teftişe çıktı. Mağazalardan asansörlere, giriş çıkış kapılarından yürüyen merdivenlere kadar her ayrıntıyı oğlu Emre Zorlu ile kontrol eden Ahmet Nazif Zorlu'ya AVM'nin lüks mağazalarının bulunduğu açık kısmında rastladık. Neşeli olduğu her halinden belli olan Zorlu, "Benim hayalimde 5'i 1 yerde bir semt yaratmak vardı. Dünyada böyle bir proje yok" dedi.
AY BAŞINDA UÇUŞA GEÇER
Birçok mağazanın halen açılmadığını, ay başında hepsinin devreye gireceğini söyleyen Zorlu, "Mağazalar açıldıktan sonra burası uçar. AVM, rezidans, iş merkezi, Performans Sanatları Merkezi ve oteliyle yatırım 5 fonksiyonlu" diye konuştu.
'APPLE BANA BİLE SIR VERMİYOR'
AVM'nin açık havadaki bölümünde Burberry, Dolce&Gabbana, Valentino gibi ünlü mağazalar faaliyete geçti. Türkiye'deki ilk Apple Store'un da burada açılacağını belirten Zorlu, "Yeni bir konsept geliştiriyorlar. Bana bile ser verip sır vermiyorlar" dedi.
'OLDUKÇA GÜÇLÜ-KUVVETLİ YATIRIM OLDU'
Zorlu'ya açılışın zorlu olduğu yönündeki değerlendirmeleri hatırlatıp görüşünü sorduk. Zorlu, "Yanlış ifade ediyorlar. Zorlu'nun anlamı zordan değil, güçlü kuvvetliden geliyor. Burası zorlu değil güçlü kuvvetli bir merkez oldu" dedi.