Çalık
Denim'in Otto Santral'de düzenlediği organizasyon, denim sektörünün önde gelen yerli ve yabancı temsilcilerini İstanbul'da buluşturdu. Düzenlenen etkinlikte, Çalık Denim bünyesinde yakalanan sinerji ve şirketin son dönemde kat ettiği mesafenin anlatıldığı bir sunum gerçekleştirildi. Toplantıda, değişen tekstil piyasasını değerlendiren Gap Güneydoğu Tekstil Genel Müdürü Önder Öksüz şirketin 2012 ve 2013 hedeflerini paylaştı. Şirketin Ar-Ge çalışmalarının meyvesi olan "Eco-Cycle" konseptinin Çalık Denim bünyesine dört ay önce katılmasına rağmen yeni konsepte olan ilginin çok yüksek olmasına değinen Öksüz, "Bu konseptteki ürünlerin Çalık Denim ve pazar için bayak önemi var" dedi.
ÇEVRECİ ÜRÜNLER
Öksüz, "Doğaya saygımız gereği, normal koşullardan yaklaşık yüzde 64 daha az kimyasal tüketimi ve yüzde 71 daha az kimyasal salınımı sağlayan bu tarz özel çalışmalar yapmayı toplumumuza bir borç biliyoruz. Çalık Denim, 2013 yılı kampanyalarında 'Denim is the only savior' diyerek, denim dünyasına estetik ve faydalı inovasyonlarını sürdürmeyi planlıyor" dedi.