24 saat, 7 gün, 365 gün bağlanma, bağlanamama, kesilme gibi sorunlar olmadan, sabit ücret ödeyerek, aynı kalitede, değişmeyen yüksek hızda Internet'te olmak ve aynı anda aynı telefon hattı üzerinden telefonla konuşma yapmak isteyen tüm Internet kullanıcıları için ADSL İyidir.
İŞLETMELER İÇİN ADSL kendi ofisleri arasında WAN (Geniş Alan Ağı) bağlantısı kurmak isteyen ve bunun yanında Internet'e erişmeye ihtiyaç duyan küçük ve orta boy işletmeler için ekonomik ve profesyonel bir çözüm alternatifidir. ADSL bağlantısının gerek kiralık hatlı (leased line) WAN bağlantıdan, gerekse dial-up Internet bağlantısından fiyat bakımından ucuz, ama teknoloji bakımından üstün yanları vardır. Küçük ve Orta Boy İşletmelerin Internet Erişimi için adsl Bir kısım orta ve küçük boy işletmeler Internet ihtiyaçlarını dial-up bağlantı ile sağlamaktadırlar. Genelde çok sınırlı kullanım olanakları olan ve paylaştırıldığında çok yavaşlayan dial-up bağlantı şekli, hem fiyat açısından hem de hız açısından verimsizdir.
Kullanıcı dial-up için Türk Telekom A.Ş.'nin 0822'li hatlarından faydalanarak, bir ISP (Internet Servis Sağlayıcı) üzerinden Internet'e bağlanır. Dial-up bağlantıda maksimum hız 56Kbps'dir. Ayrıca Internet bağlantısı yapıldığı sırada telefon hattı sürekli meşguldür ve Internet bağlantısından sorumlu kişi Internet'e bağlanma, bağlanamama sorunları yaşar. Kullanıcı Türk Telekom A.Ş.'ye Internet'e bağlı bulunduğu süre kadar, ISP'ye ise değişen seçeneklerle, ama düşük olmayan miktarlarda Internet servisi için ücret ödemek durumundadır. Bu yöntemle bütün gün kullanılan Internet bağlantısı ofislere 100 ile 200 USD arasında aylık toplam fatura yükü getirmektedir.Tüm bu durum göz önüne alındığında küçük işletmeler için bir dial-up bağlantının toplam aylık maliyeti hiç de az değildir. ADSL tüm bu durumu değiştirebilecek özelliklere sahiptir. Küçük ve orta boy işletme ADSL için başvurduğu anda Türk Telekom A.Ş. varolan hatlardan birine ADSL tanımlar.