Isuzu'nun Pick-up segmentindeki temsilcisi D-Max, tek ve çift kabin seçenekleri ve üç farklı donanım seviyesiyle Türkiye'de satışa sunuluyor. Tüm özellikleriyle önceki nesilden daha da gelişmiş olan Yeni D-Max, Türkiye'de 4x2 ve 4x4 baz, orta donanım ve V-Cross versiyonlarıyla kullanıcıların karşısına çıkıyor. 2017 yılında ilk etapta 200 adet satış hedefiyle en üst donanım seviyesi V-Cross modeli sunuluyor. D-Max, yeni 1.9 lt'lik dizel motor, 6 ileri manuel ve otomatik şanzıman tercihleriyle selefiyle aynı gücü üretirken, daha düşük yakıt tüketimi, sessiz bir kabin ve konforlu bir sürüş sunuyor. 2017 yılında ilk etapta en üst donanım paketi V-Cross satışa sunulurken, baz ve orta donanım seviyesine sahip 4x2 ve 4x4 araçlar 2018 yılıyla birlikte Anadolu Isuzu tarafından Türkiye'de üretilip satışa sunulacak.
MTV AVANTAJI
?Yeni araçtaki en büyük yenilikler, baz modelden itibaren tüm versiyonlarda standart olarak sunulmaya başlanan led gündüz farları, yokuş kalkış ve iniş desteği, elektrikli-ısıtmalı yan aynalar, uzaktan kumandalı kilit ve kadranlarda vites değişim göstergesi olarak dikkat çekiyor. Tüm versiyonlarda sunulan yepyeni bir 1.9 litrelik turbo dizel motor ise selefinde kullanılan 2.5 lt'lik çift turbolu motorla aynı güç oranını sunarak 164 PS ve 360 Nm tork üretiyor. D-Max'ın çalışkan karakterinin üzerinde inşa edilen motor, 3.5 tonluk çekme ve 1 tonun üstündeki yük taşıma kapasitelerini daha konforlu ve daha ekonomik bir sürüş deneyimiyle sunuyor.Yenilenen Isuzu D-Max'in Türkiye'de düzenlenen lansmanındakonuşan Anadolu Isuzu Genel Müdürü Tuğrul Arıkan, "Yeni Isuzu D-Max artık daha dinamik. Arazi şartlarında olduğu gibi, günlük hayata da adapte oldu. Premium donanımları ve kamyon DNA'sıyla her yol şartında gidebilen bir araç. Eski nesilde sunulan 2.5 lt'lik motor yerine artık yeni nesil 1.9 lt'lik bir motor kullanıyoruz. Şu an Türkiye'de satılan pick-up araçlar içinde en düşük hacimli motor olduğu için, kullanıcılarına uzun vadede ciddi bir MTV avantajı sağlayacak" dedi.