Son birkaç yıldır triko parçaların ne kadar popüler olduğunu hepimiz biliyoruz. Türkiye'de bu konuda kısa sürede en iddialı koleksiyonları hazırlayansa Knitss markası oldu. Biz de markanın kurucusu ve kreatif direktörü Duygu Boz ile son dönem modayı ve pandemiyle değişen alışveriş alışkanlıklarımızı konuştuk
Online alışveriş hepimiz için kurtarıcı oldu. Bu dönemde tüm ihtiyaçlarımızı online alışveriş yaparak giderdik. Ev ihtiyaçları, kıyafet vs. gibi tüm gereklilikler online üzerinden alındı ki, ben dokunarak alışveriş yapmayı çok seven bir insanım. Kendi markamızın online alışveriş tarafı da bu dönemde yükselişe geçti.
Tasarım süreci bu dönemde tam tersine pozitif etkilendi. Benim için; kendime döndüğüm, zihnimin dinlendiği, farkındalığımın arttığı bir dönem oldu. Bu değişikliğin tasarımlara da pozitif yansıdığı gözlemledim. Kalabalık ortamlardan özenle kaçınmaya çalışıyorum.
Zaman bolluğunun etkisiyle dolabım çok düzenli hale geldi. Tüm kıyafetleri giyim sıklığına göre organize ettim. Bununla birlikte daha rahat giyime yönelik parçalar ön plana çıktı dolabımda.
Uzun zamandır street wear trendi var, bu sezon da güçlenerek devam edecek.
Herkesin stili başka, her kıyafet farklı şekillerde kombinlenebilir tabii ama benim her sezon kurtarıcı favori kombinim beyaz gömlek ve trikolarla yapılan kombinler.