SİNCAN Belediyesi vatandaşa hizmet yolunda önemli çalışmalar yürütüyor. Pandemi sonrası normalleşme döneminde de daha kaliteli, hızlı ve etkin hizmet sunabilmek için personele telekonferans yöntemiyle "Stres Yönetimi", "Duygusal Dayanıklılık", "Kurumsal Motivasyon" ve "Etkili İletişim" konulu eğitim verildi. Kişisel Gelişim ve İletişim Uzmanı Tuğba Dalkılıç'ın verdiği 2 günlük eğitime katılım yoğundu. Sincan Belediye Başkanı Murat Ercan, "Vatandaşlarımıza daha kaliteli hizmet verebilmek adına hizmet içi eğitimleri önemsiyoruz. Personelimiz ve kurumumuz için faydalı olacak hizmet içi eğitimlerimiz devam edecek. Katılım gösteren herkese teşekkür ederim." ifadelerini kullandı.