ANKARA Büyükşehir Belediyesi, vatandaşların Türkiye genelindeki valilikler aracılığıyla ilettiği soru, talep ve önerileri, 'Açık Kapı' sistemiyle 7 gün içerisinde cevaplayarak, şeffaf belediyecilik anlayışını 153 Mavi Masa ve Bilgi Edinme Merkezi'nin ardından bir adım daha ileri götürüyor. Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Tuna'nın, göreve geldiği ilk günden itibaren ortak akıl ilkesi çerçevesinde öncelik vatandaş memnuniyetine veriliyor. Bu kapsamda yürütülen çalışmalarla Büyükşehir Belediyesi'nin vatandaşla kurduğu iletişim köprüleri bir bir artırılıyor. Mavi Masa ve Bilgi Edinme Merkezi, twitter, whatsapp grupları, mobil telefon ve internet uygulamaları gibi pek çok teknolojik yeniliği hizmetlerine entegre ederek, insan odaklı çalışmaları ön planda tutan Büyükşehir Belediyesi, hızlı, güvenli ve konforlu bir belediyecilik hizmeti sunmayı sürdürüyor. Büyükşehir Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişikler Daire Başkanlığı bünyesinde hizmet veren 'Açık Kapı' sayesinde valilikler aracılığıyla Büyükşehir Belediyesi'ne iletilen soru ve talepler, en geç 7 gün içerisinde cevaplandırılarak, vatandaşlara iletiliyor.