ATO Lokanta, Cafe, Restoran Komitesi Başkanı Mehmet Sonunur, lokanta işletmecileri olarak yoğun günler yaşadıklarını ve müşterilerinden mümkün olduğunca hoşgörü beklediklerini dile getirdi. Müşterilerin başlarının tacı, evlerine götürdükleri helal lokmaların sebebi olduğunu hatırlatan Sonunur, "İftar saatinde yoğun bir iş yükü ile karşı karşıya gelmekteyiz. Onlarca müşteriye aynı anda hizmet etmek mecburiyetindeyiz, bizler personellerimiz ile ne kadar özverili çalışsak da bazen çorbaların soğumasına, bazen siparişin gecikmesine engel olamıyoruz. Ayrıca birçok müşterimiz aynı lokantada alışık olduğu lezzeti iftar saatinde aynı özen ve itina ile bulamadıklarını dile getiriyor. Bu durum da esnaflarımızın yanlış anlaşılmasına sebep olabiliyor" diye konuştu.