Raymond Wail, 88 Reu Rhone ve Lacoste'un Türkiye temsilciliğini yapan Günsal Saat, Scuderia Ferrari'nin de saat distribütörlüğünü aldı. Firma, "Global 500" anketine göre dünyanın en güçlü markası seçilen Ferrari'nin saatlerini bünyesine katarak gücünü artırdı.
Günsal Saat Yönetim Kurulu Başkanı Güneş Hüner, "Scuderia Ferrari saatler Lacoste'un da üretici firması olan Movado Grup tarafından üretiliyor. Yıllardır gösterdiğimiz uyumlu işbirliğinin bu markada da devam edeceğini düşünüyoruz. Bu yıl sonuna kadar Scuderia Ferrari saatlerde 10 bin adet satış hedefimiz var" dedi. Scuderia Ferrari saatlerinin 120 ila bin euro arasında bir fiyat skalasına sahip olduğunu dile getiren Hüner, "Markanın ulaşılabilir fiyatlara sahip olması nedeniyle Türkiye pazarında hızla büyüyeceğini düşünüyoruz" diye konuştu.
Türkiye'de 13.5 milyonluk saat pazarı olduğunu kaydeden Güneş Hüner, bunun 4.5 milyonu markalı, geri kalanının da no-name saatlerin oluşturduğunu söyledi. Markalı saat pazarının ortalama yüzde 50'sine hakim olduklarını dile getiren Hüner, "Yeni markamız Ferrari'yle bu oranın yüzde 10 artacağını düşünüyoruz" dedi. Bu yıl yüzde 35 büyüyeceklerini söyleyen Hüner, "2014'te hedefimiz yüzde 40" diye konuştu.
Betül ALAKENT/SABAH