Dijital teknoloji, özellikle de tabletlerin yaygınlaşması medyanın değişimini hızlandırıyor.
Hele bildiğimiz dergicilik için yolun sonunun yaklaştığı çok açık.
"O güne daha çok var!" diyen dergi yöneticilerini bir huzur evinde dinlenmeye davet etmekten başka çare yok galiba!
Dua etsinler, Türkiye'de reklamveren henüz duruma tam uyanamadı!
Patronlar ellerinde tabletlerle dolaşıyor ama dijitale reklam vermek konusunda biraz anakronik bir tavırla cimri davranıyorlar.
Uzun sürmez, onlar da değişirler. Kendilerine ters düşecek değiller ya!
Benim anlayamadığım, çevremdeki dergici dostlarımın bu gelişmelere pek ürkek yaklaşması.
Oysa tablet ve mobil medya formları dergicilik için yeni bir "altın çağ" fırsatı taşıyor.
Yok, bu fırsatı değerlendiremezlerse...
Ne olabileceğini söylemeye dilim varmıyor.