Türkiye'nin köklü altın firmalarından Yamachi, altın piyasasına tasarımları ile yeni bir soluk getiriyor. Marka klasik altın tasarımlarının çok dışında, ince motiflerle bezenmiş bir koleksiyon hazırlamış. 500'e yakın cornerda satışa sunulan koleksiyon, yurt dışında da bir çok ülkeye ihraç oluyor . Yamachi'nin sahibi Arto Yamacı, hedeflerinin dünyadaki sayılı altın firmaları arasına girmek olduğunu söyledi.
Yamacı, Yamachi markası bünyesine Mike Yamacı adı altındanda yeni bir marka katmak için çalışma yaptıklarının da altını çiziyor. Bu yeni marka tamamen kaybolmaya yüztutmuş el sanatlarının ve el işçiliğnin kullanılacağı kolaksiyonlardan oluşacak.
Koleksiyonlardaki takıların limitli olarak üretilecek olması zaman ilerledikçe değerine değerleneceği katılacağının da göstergesi. El işçiliği ürünlerin fiyat etiketlerini yükseltecek ancak takıların zarafeti tüm bunları unutturacak nitelikte.