Kampanya sonrası yapılan araştırmaya göre kampanya kullanıcıların yüzde 77'sinde Explorer'ı satın alma konusunda olumlu etki bıraktı.
Bud Light
Facebook'un radarına yakalanan kampanyalardan bir diğeri Bud Light'ın Super Bowl kapsamında Dallas'ta düzenlediği otel etkinliği. Takipçilerinin dikkatini çekmek için bir otel kiralayan şirket, ülkenin her yerinden davet ettiği konuklarını Nelly, Ke$ha, Pitbull ve The Fray gibi ünlü isimlerle eğlendirdi.
Konukların fotoğraf çekip tüm eğlenceyi arkadaşlarıyla paylaşılabilmesine imkan tanıyan bileklikler de dağıtan şirket, böylelikle otelin 200 odasında yaşananların anbean Facebook'a taşınmasını sağladı. "Bud Light Hotel" adlı etklinlik ağızdan ağıza yayılırken kampanya sonucunda marka sayfasının etkileşim oranı yüzde 200 arttı.
Huggies
Huggies Hong Kong tarafında düzenlenen Facebook kampanyası sosyal ağ kullanıcılarının çok sevdiği bebek fotoğraflarını marka sayfasına önemli bir etkileşim oranıyla geri yansımış. Müşteri ilişkisini kalıcı hale getirmek için tasarlanan kampanyada şirket marka sayfasından takipçilerinin bebeklerinin en güzel anlarını paylaşmalarını istemiş. Kullanıcılar tarafından en çok oy alan 60 fotoğrafın şehirdeki otobüsleri süsleyeceği vaadinde bulunan Huggies, kampanyasında üç haftada 4 binden fazla fotoğraf elde ederek takipçileriyle eşine az rastlanır bir etkileşim sağlamış.
P.F. Chang's
Çinli restoranın 18. yılı şerefine gerçekleştirdiği kampanyada bir ürünüyle ilgili takipçilerine bedava kupon dağıtmayı tercih etmiş. Yapılan hedefleme sonucu 9.1 milyon kişiye ulaşılan kampanyada marka imajının ve sayfa etkileşiminin artırılması amaçlanmış.
Hayranlarına restorana özel sevilen dürümlerden ücretsiz sipariş etme fırsatı sunan şirket, Facebook reklam ürünlerinin yanı sıra e-posta, web site ve diğer sosyal kanallarla da kampanyanın daha çok kişiye ulaşması için etkinliklerinin kapsamını genişletmiş.
Sonuca gelecek olursak, P.F. Chang's'in bu hediye fikri marka sayfasına %3000'den fazla etkileşim getirirken restoranın dürümlerinin ne kadar sevildiğinin de kanıtı olmuş.
Secret
Stresten kaynaklanan terlemeyi engelleyen deodorantlar üreten Secret, genç kızlara yönelik düzenlediği Facebook kampanyası da birçok şirkete ilham olacak nitelikte. Sayfasına özel bir uygulama hazırlayarak genç kızların kendi hikayelerini paylaşıp içlerini dökebilecekleri bir foruma dönüştüren Secret, aynı zamanda 1 dolarlık deodorant kuponları dağıtarak, elde edilen gelirin de fiziksel tacize karşı faaliyet yürüten bir kuruma bağışlanmasını sağlamış.
Kampanya sonucu zorbalığa karşı bir tepki oluşturmayı başaran Secret'ın marka sayfasındaki etkileşim seviyesi 24 kat artmış.