Dijital düzen markaların gelişen olaylara eş zamanlı olarak tepki kampanyaları geliştirebilmelerini mümkün kılıyor. Öyle ki, süreci doğru değerlendiren markalar, zekice düşünülmüş bir tweet ile tüm dikkatleri üzerine çekebiliyor. Bunun en yakın örneğini kuşkusuz, Super Bowl gecesi elektrikler kesildiği sırada attığı tweet ile tüm bakışları üzerine çeken Oreo gösterdi.
Konuyla ilgili olarak The Marketing Zen Group CEO'su Shama Kabani, "Artık markalar ayakta kalabilmek için daha fazlasını yapmalı. Çünkü eş zamanlı katılımcıların yer aldığı bu havuz gittikçe kalabalıklaşıyor. Oreo doğru zamanda doğru yerdeydi. Önümüzdeki sene tüm reklamverenler aynı yerde bekliyor olacak." diyor.
Bir diğer örnek ise Starbucks'ın, Nemo kasırgası sebebiyle civardaki Starbucks'ları kapanan bölge sakinlerine özel olarak başlattığı kampanyaydı. Ünlü kahve zinciri, Facebook ve Twitter üzerinden sağladığı bedava kahve uygulamasıyla büyük başarı kazandı. Starbucks Global Dijital Pazarlama Departmanı Başkan Yardımcısı Alexandra Wheeler yaptığı açıklamada, bir hafta sonu boyunca hedef belirleme ve yaratıcılık konusunda ortaklaşa ve organize bir çalışma yürüttüklerini söyledi.