Mixx Digi-Talks seminerinin açılış konuşmasını IAB Türkiye Başkanı Ahmet Pura yapacak. Pura'nın ardından yıllardır Avrupa'da ve dünyada dijitalin gelişimini sağlamak üzere çalışan IAB Avrupa Başkanı Alain Heureux verinin medyanın geleceğindeki rolünü irdeleyecek.
"Mixx-Digi Talks" seminerinde; dijital başlangıcın sona erdiği, dijital dönüşümün hayatın her alanına entegre olduğu bir dönemde medya ve pazarlama iletişimi sektörlerinde değişimin nasıl yönetildiği tartışılacak. Seminerde dijital değişimin öncüleri, geleneksel medyanın dijital dönüşümünü masaya yatıracak.
Habercilikte dijital dönüşüm sürecini bire bir yaşayan International News Media Association (INMA) Başkanı ve Telegraph Grup Mobil ve İnteraktif Servisler Direktörü Marc Challinor Telegraph'ın mobil platformları nasıl kullandığını, okuyucular ve reklamverenler için nasıl artı değer yaratıldığını anlatacak. Basının geleceğine ilişkin görüşlerini aktaracak.
Lokal bir markanın dijital dönüşüm sürecinin en önemli örneği olan Hürriyet Dünyası sürecini deneyimleyen, Hürriyet Gazetecilik İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Ahmet Dalman, seminer katılımcılarıyla buluşan bir başka isim olacak.
Yeni medyanın geleceği ve mobil platformların bu alanda sunduğu imkânlardan bahsedecek olan Turkcell Mobil Pazarlama Direktörü Neslihan Uçar da Mixx Digi Talks etkinliğinin son konuşmasını yapacak.
Mixx Digi Talks seminerinin; reklamverenler, medya planlama ajansları ve medya şirketlerinin üst düzey yöneticilerinden oluşan katılımcıları, dijital teknolojinin medyaya ve pazarlama iletişimine olan devrimsel etkisini, en yetkin isimlerden dinleme fırsatı bulacaklar.
DİJİTAL PAZARLAMANIN EN İYİLERİ 13 ŞUBAT'TA BELLİ OLACAK
Dijital pazarlama iletişimi sektörünün en iyilerinin belirleneceği "Mixx Awards Türkiye 2012" yarışmasının ödül törenine çok kısa bir süre kaldı. Yarışmanın reklam, pazarlama ve iletişim dünyasının seçkin isimlerinden oluşan jürisi, törene sayılı günler kala, büyük bir titizlikle başvuruları değerlendirdi. İnteraktif pazarlama reklamlarını tüm katmanlarıyla değerlendiren tek dijital yarışma olan Mixx Awards'a yoğun ilgi gösterilirken, başvuru sayısının geçtiğimiz yılın üstünde olması önemli.
"Mixx Awards"a geçtiğimiz yıl 336 başvuru yapılırken, bu yıl 70 ajanstan toplam 433 başvuru oldu. Jürinin ön elemesinden geçen 433 projeden 210'u ana değerlendirmeye girmeye hak kazandı. 2 tam gün süren değerlendirme sonucunda dijital reklamların en iyileri belli oldu. Dereceye girenler, 13 Şubat 2013'te Koç Müzesi'nde gerçekleşecek olan ödül töreninde açıklanacak.
Jüri Başkanı Ahmet Pura değerlendirme sürecinin verimli tartışmalarla geçtiğini, sektördeki farklı tarafları temsil eden jürinin, bu sayede her bir başvuruyu reklamveren, ajans ve yayıncı bakış açısıyla değerlendirebildiğini belirtti. "Her jüri çalışmasından, yarışmayı bir sonraki yıla geliştirerek taşıyabileceğimiz veri elde ediyoruz" diyen Pura, geçen yıl Türkiye'de Altın Mixx kazanan 4 çalışmanın Mixx Europe'da 4 kategoride birincilik aldığını hatırlattı ve bu yıl da Türkiye'den Mixx Europe'a katılacak dijital kampanyaların aynı başarıyı yakalamalarını arzu ettiklerini vurguladı.
Mixx Awards, "Tekil" ve "Kampanya" başlıkları altında 27 kategoride başvuru alıyor. Her kategoride "Altın", "Gümüş" ve "Bronz" Mixx ödülü veriliyor. Çoklu interaktif taktikleri bir arada başarıyla kullanan reklamlarla birlikte mobil, arama motoru gibi yükselişe geçmiş yöntemleri, gelişkin ve yenilikçi bir biçimde kullanan çalışmalar da ödül kazanabiliyor. Ödülü ajans ve reklamveren birlikte alıyor.
Bu yıl yine Bumads, Mynet ve Sahibinden.com'un "Lider Sponsorlar" olarak destek verdiği Mixx'in Başarı Sponsorları ise Akşam ve Medyanet oldu. Sponsorların yanı sıra sektör kuruluşları da Mixx'e katkıda bulunuyorlar. "Sektörel Basın Destekçisi" olarak Campaign Türkiye'nin yer aldığı organizasyon, Gramofon, Grey İstanbul, İltek ve Project House'un katkılarıyla gerçekleşiyor. Online-offline mecralardaki yayın için IAB Türkiye üyeleri Mixx'e destek veriyor.
Detaylı bilgi için: www.mixxawards-tr.org