Tüm dünyada dijital pazarlama endüstrisinin gelişmesi için kurulan ve halen 33 ülkede faaliyet gösteren IAB'nin (Interactive Advertisement Bureau), Türkiye merkezi 2. Olağan Genel Kurul toplantısı 10 Ocak'ta yapıldı ve Ahmet Pura yeniden Başkan oldu.
Genel Kurul, IAB Türkiye Başkanı Ahmet Pura'nın açılış konuşmasıyla başladı. Pura konuşmasında 2012 ilk 6 ay reklam yatırımlarını değerlendirdi. Konvansiyonel mecralarda Türkiye'nin dünyaya paralel bir gelişim gösterdiğini, ancak dijitalde yüzde 7.2 olan dünya ortalamasının bir hayli üstüne çıktığını veyüzde 34.4'lük bir büyüme oranı yakaladığını vurguladı. IAB Türkiye ve Reklamcılar Derneği verilerinin entegre edilerek analiz edilmesi sonucunda, dijitalin geçtiğimiz yılın ilk yarısında toplamdan yüzde 16'lık bir pay aldığını belirtti. Türkiye'deki büyüme trendinin, önümüzdeki dönemde de çift haneli rakamlarla süreceğinin altını çizen Pura, 2015'de dijitalin toplamının 1.2 milyar $'a ulaşmasının ve 2016'da Türkiye reklam yatırımları toplamı içindeyüzde 25-30'luk bir paya sahip olmasının beklendiğini dile getirdi. Hedeflerin ve beklentinin yüksek olduğunu, bu nedenle IAB Türkiye'nin daha çok çalışması gerektiğini önemle vurguladı. Sözlerini bitirirken IAB Türkiye'nin birinci dönem çalışmalarına emek veren Yönetim Kurulu, Yürütme Kurulları ve IAB üyelerine teşekkür ederek mükemmel bir ekiple çalıştığını belirtti.
2012 Faaliyet raporunun sunulmasının ardından yeni dönemde görev yapacak Yönetim, Denetim ve Disiplin Kurullarının seçimine geçildi. Oylama sonuçlarına göre 2013
– 2014 döneminde;