Türkiye'nin en iyi haber sitesi
ŞELALE KADAK

Dolce&Gabana vitrininde!

Milona'da Dolce&Gabbana mağazasının içinde ve vitrininde, Paris'te ise Montaignemarket gibi önemli bir mağazanın içinde yer alan Arzu Kaprol markalı ürünlerin dışarıdaki satış rakamları 3 bin eurodan aşağı olmuyor.
Doğrusu Türk tasarımcıların geldikleri noktayı göstermek açısından bu gelişmeler çok güzel. Arzu Kaprol mağazalar açarak büyümek ve artık kendi kanatlarıyla uçmak istiyor ve içerde 6 olan mağaza sayısını çok yakın bir zamanda 16'ya çıkartmak için görüşmeler yapıyor. Şimdiden Bağdat Caddesi ve Ankara mağazalarının açılmak üzere olduğunu öğreniyorum. Tasarımcı kariyeri boyunca ilk defa tüm konsantrasyonunu sadece kendi markasına vermenin heyecanı içinde.
Umuyorum ki arkasında ciddi bir grup olmadan da Arzu Kaprol, markasını istediği noktalara taşıyabilsin ve yurtdışında da yarattığı intiba Türkiye'nin tanıtımına istenen katkıyı yapsın. Amerika'da yayınlanan Elle dergisinin eylül sayısında tasarımcıyı görmek kadar, moda dünyasının en çok izlenen isimleri Barneys ve Bergdorf gibi mağazaların Arzu Kaprol'e şu günlerde randevu vermesini de önemli buluyorum.

YAZARIN BUGÜNKÜ DİĞER YAZILARI
Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA