Türkiye'nin en iyi haber sitesi
ŞELALE KADAK

'İlk yanlış, pazarlamayı kesmek'

* Sizce krize girince şirketlerin yaptığı ilk yanlış ne?
Krizde şunu görüyoruz. Bir reklam ve pazarlama aktivitileri, ikincisi de teknoloji yatırımları hemen durdurulur. Biz tam tersini savunuyoruz. Böyle bir dönemde pazarlama ve iletişime ağırlık vermek, teknoloji yatırımı yapmak çok doğru. Çünkü hayat durmuyor. Ticaret durmuyor. Kötü dönemde insanların beyninde, yanında yer almak daha kıymetli bizce. Oysa düşünün teknolojiyi kullanarak daha çok tasarruf edebilirsiniz.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA