"Türkiye'de gay-lezbiyen turizmine bakış hâlâ çekimser. Turizm firmalarındaki bu çekimserlik, toplumun tabularından kaynaklanıyor. Ama müşterilerin gaylezbiyen turizmi yapan firmalara bakış açıları da bir ürküntü doğuruyor. Halbuki ticaret herkesle yapılmalı ve önemli olan Türkiye turizmini bir adım öteye taşıyabilmek. 'Neler yapılmalı?' sorusuna gelince, öncelikle önyargılardan kurtulmak, cinsel tercihin kişilerin kendi seçimleri olduğunu kabul etmek ve para harcamak isteyen herkesin bunu yapmasını sağlamak için koşulları hazırlamak gerekiyor; burada biz turizm çalışanlarına çok iş düşüyor tabii. ATB Holidays olarak daha çok Yunanistan- Mikonos'ta misafir ağırlıyoruz. Tabii bırakın Türkiye'deki bir yeri Mikonos ile dünyanın herhangi bir başka yerini dahi karşılaştıramayız. IGLTA üyesi konaklama tesisleri, sitelerinde 'gay friendly' ibaresini kullanırken, Mikonos'takiler 'straight friendly' (heteroseksüel dostu) ibaresini kullanırlar. Türkiye'de bir konaklama tesisinin 'gay fiendly' ifadesini dahi rahat kullanamayacağı açık. Takdir edersiniz ki satış yaparken insanların cinsel tercihlerini sormuyoruz ve bu bizi zaten hiç ilgilendirmiyor. En çok ABD, İngiltere, Kanada vatandaşlarıyla çalışıyoruz. Eşcinsel turistlerin en çok önem verdikleri şey temizlik ve lüks. Konaklama tesislerinin temiz olmasını, lüks ve konforlu yerler olmasını tercih ederler. Rahat ve iyi vakit geçirmek için harcama yapmaktan kaçınmazlar. Türkiye'nin bir Mikonos'a ihtiyacı yok bence. Tüm Türkiye her bölgesiyle, din, dil, ırk, cinsel tercih gözetmeksizin herkese açık olmalı, herkese eşit mesafede durmalı ve misafirperverliğini göstermeli."