Dacia Lodgy, satışa sunulduğu nisan ayından eylül sonuna kadar 4 bin 409 adet satış ve elde ettiği yüzde 42,2 payla segmentinde birinci sıraya yerleşti.
Dacia açıklamasına göre, 5 ve 7 kişilik versiyonları bulunan Lodgy, Türkiye'de geniş ailelerin tercihi olurken, lansmanından bu yana gerçekleştirdiği satış rakamıyla M1- tek hacimli araçlar segmentinde birinci sırada yer aldı.
Dacia Lodgy, binek statüsüyle de ticari araçlara önemli bir alternatif olurken, geniş bagaj hacmi ve araç içi genişliği, yük ve eşyayı taşıyabilmesi,
İstanbul Boğaziçi Köprüsü'nden geçebilmesi, her yıl muayene, K ve SRC belgesi gerektirmemesi aracı hem özel hem profesyonel kullanım için ideal hale getiriyor. Ticari araçlar her yıl muayeneye girerken Lodgy binek statüsüyle ilk olarak üçüncü yılda, sonraki dönemlerde ise her iki yılda bir muayeneye giriyor.
5 kişilik versiyonda arka koltuklar katlanmış halde 2.617 litre bagaj hacmi ve araç iç genişliği bulunurken, 7 kişilik versiyonunda arkada yer alan gerçek iki koltukla iki kişi rahatça seyahat edebiliyor.
Binek ve hafif ticari pazardan aldığı yüzde 4,4 payla Türkiye Mpazarında hızla yükselen Dacia, Lodgy ve Dokker modelleriyle ürün gamını zenginleştirerek geçen ay sonu itibarıyla toplam pazarda markalar sıralamasında 7. sırada yer aldı.