BAZEN reklam yazarlarının bu kafayı yapmak için ne kullandıklarını çok merak ediyorum doğrusu... Düşünün; İstanbul'un en yüksek gökdelenlerinden biri olarak inşa edilen alışveriş merkezinin reklamını yapmak için bir kampanya hazırlıyorsunuz. Binanın adı Trump Towers... İnsanın bina girişinde durup yukarıya bakarken bile başı dönüyor. Peki, reklamda ne oluyor? Mutlu mesut ailenin çocuğu, gökdelende yaptıkları alışverişten sonra keyifle "Trump Towers yıkılıyoooor" diye bağırıyor. Şiddeti hayatımızın ayrılmaz bir parçası haline getirdiğimiz tarihten itibaren bir güzelliği överken bile 'Yıkılıyor' demeye başladık. Her dakika büyük bir depremi bekleyen İstanbul'un en yüksek alışveriş merkezi için seçilen kelimeye bakar mısınız? 'Yıkılıyor!' Ne diyeyim? Allah muhafaza... Asıl merakım, ticareti de tanıtımı da iyi bilen Donald Amca'ya reklamın tercümesinin yapılıp yapılmadığı... Bence bu dahiyane fikir, Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'nın yürüttüğü, depreme dayanıksız binaların yıkılmasını öngören kentsel dönüşüm projesinin sloganı olmalıydı: "Bu İstanbul yıkılıyoooor!"