Türkiye'nin en iyi haber sitesi
YÜKSEL AYTUĞ

Marka değerini kazımak

Bir haftada 90 dakikalık dizi yetiştirmek için zaten sektör emekçilerinin canı çıkıyor. Kurgucular bir de oturup, dizinin içinde görünen firma isimlerini, logoları mozaiklemek için stüdyolarda "fazla mesai" yapmak zorunda kalıyorlar. Sevgililer yolda yürüyor. Arkada kenar mahalle kebapçısının tabelası sansürleniyor. Yahu bu isim göründü diye millet işi gücü bırakıp, lahmacun yemeye oraya mı koşacak yani? Velhasıl, bu mozaikleme işinden usanan "Canım Ailem" ciler kolay yolu bulmuşlar. İzlerken bu "yaratıcılık" karşısında ağzım bir karış açık kaldı. Feride''nin kullandığı 12 yaşındaki otomobilin ön panjurunda bulunan logoyu sökmüşler. Böylece montajda harcayacakları saatlerden "bir hamlede" kurtulmuşlar!.. Hani o logo görününce, millet altındaki otomobili satıp, hemen o mütevazı arabayı almak için ikinci el oto pazarına hücum edecek ya, onun için...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA