BAHARIN metabolizma üzerindeki etkisi mi yoksa gündemin kasvetli havasından kurtulma refleksi mi bilmiyorum, son günlerde aklım fesatlığa kayıyor. Hani geçenlerde bir dondurma reklamının sloganına takılmıştım. "Altına batırılmış dondurma... Altından daha değerli" filan diye devam eden reklam metnine muzip göndermelerde bulunmuştum. Bu kez de bir yatak reklamına takıldım. Dış ses diyor ki; "Verimli bir iş günü için doğru yatağı seçin!.." Tabii ki "Gece iyi bir yatakta, deliksiz bir uyku çekerseniz, ertesi gün işinizde daha başarılı olursunuz" demek isteniyor. Ama benim giderek muzırlaşan algılarım bunu öyle anlamak istemiyor. "Verimli bir iş günü için doğru yatağı seçin." Hani reklam sanki parayı yatak üzerinde kazananlara hitap ediyor gibi!.. Tamam, biliyorum, bahardan!..