VODAFONE'un reklamında nikaha giderken kardeş olduklarını öğrenen çift herkesin dilinde. Manajans/ JVT'nin reklam kampanyası bu köşeyi de çokça işgal etti. Ama yiğidi öldürüp, hakkını verelim. Reklam çok çarpıcı... Tempo dergisi de son sayısında kampanyaya değinmiş ve "haberi" patlatmış! Reklamda evlenmeye hazırlanan çift gerçekten de kardeşmiş. Hatta ikiz kardeşmiş. Reklamın yaratıcı grubunda görev alan Mustafa Nuri, "Onları özellikle öyle seçtik" demiş. Bu "özellikle" lafının arkası çok derin. Bir reklam kampanyası artık filmin ekranda dönmesiyle sonlanmıyor. Yaratacağı "yankı" ve medyada yer alma süresi/ şekli de önceden ayrı bir "kampanya" gibi ince ince hesap ediliyor. Buyurun işte, kardeşlerin gerçekten "kardeş" olduğu, hatta ikiz oldukları, önce bir haftalık dergide, sonra da köşemizde yayınlanıyor. Skandal mı? Hiç sanmam!..