Türk Henkel'in satışları 2012 yılında yüzde 10'nun üzerinde arttı ve cirosu yaklaşık 405 milyon euroya ulaştı.
Çamaşır ve ev bakım alanında üretim yapan Ankara'daki fabrikasına 2012 yılında 7 milyon euroyu aşkın yatırım gerçekleştiren Türk Henkel, 2013 yılında da yaklaşık 7 milyon euro yatırım daha yapacak. İnovasyon ve sürdürülebilir gelişme odaklı bu yatırımla deterjan üretimi artacak, iş güvenliği ve enerji tasarrufu alanlarında gelişme sağlanacak.
Türkiye'deki 50'nci yıl nedeniyle düzenlenen basın toplantısında konuşan Türk Henkel Yürütme Kurulu Başkanı Hasan Alemdar, Henkel'in Türkiye'de büyümeye kararlı olduğunu belirterek şunları söyledi:
"Henkel, 2012 yılı için belirlediği yüzde 14 oranındaki iddialı kârlılık hedefini yakaladı ve dünya genelindeki satışları 16 milyar 510 milyon Euro'ya yükseldi. Türk Henkel bu büyümeye en fazla katkı sağlayan ülkelerden biri olarak Henkel'in en büyük 10 ülkesi arasında yer alıyor. 2016 yılı için yeni bir strateji belirleyen Henkel, faaliyetlerinin yükselen pazarlarda artırılmasına odaklanarak, satışlarını 10 milyar Euro'su yükselen pazarlardan olmak üzere 20 milyar Euro'ya çıkarmayı hedefliyor. Yükselen pazarlardaki bu büyüme hedefi bizi anahtar ülkelerden biri haline getirecek. Türk Henkel olarak 'Yaşam Nerede Henkel Orada' diyerek 50 yıldır Türkiye ile birlikteyiz. En kaliteli ve yenilikçi ürünler sunarak müşterilerimizin hayatını zenginleştirmeyi her zaman sürdüreceğiz."