Henkel'in 2012'de bugüne kadarki en başarılı yılını yaşadığını belirten Henkel CEO'su Kasper Rorsted, "Son derece değişken ve rekabetçi bir pazar ortamında mükemmel sonuçlar elde ettik. Tüm finansal hedefleri karşıladık veya aştık. Henkel'in faaliyet gösterdiği üç iş biriminde de pazar payı artışı ile birlikte karlı bir büyüme meydana geldi. 2012 yılına kadar olan dönem için 2008 yılında belirlenmiş olan büyük finansal hedefleri de başardık. Henkel'in rekabet gücünü önemli ölçüde güçlendirirken, geleceğe yönelik büyümemiz için de sağlam bir temel oluşturduk" dedi.
Rorsted 2013'teki hedefler hakkında ise şunları söyledi: "Pazarlarımızdaki güçlü dinamikler ve yüksek değişkenlik devam edecek. Henkel iyi bir konum almış olsa da, değişimlere rekabetimize oranla daha hızlı yanıt vererek süreçlerimizi basitleştirmeye ve iyileştirmeye devam edeceğiz. Organik satış büyümesinin yüzde 3 ile 5 arasında olmasını bekliyoruz. Ayrıca, karlılığımızın yaklaşık yüzde 14,5 civarında olmasını ve hisse başı kazancımızın yüzde 10 civarında yükselmesini bekliyoruz."
Henkel'in 2012 yılındaki satışları, zorlu ekonomik ortama rağmen önceki yıla oranla yüzde 5,8 artış göstererek 16,510 milyar euro'ya yükseldi. Hem fiyat hem de hacim etkisiyle birlikte, kur ve satın alma/satış etkilerini içermeyen organik satışlar ise yüzde 3,8 arttı.
Üç iş biriminin tamamı organik satış büyümesine katkıda bulunurken, kendi pazarlarında pazar paylarını daha fazla artırdı. Çamaşır ve Ev Bakımı Ürünleri, yüzde 4,7'lık bir organik satış artışı sağladı. Yapıştırıcı Teknolojileri iş birimindeki organik büyüme yüzde 3,6 seviyesinde oldu. Güzellik ve Bakım iş alanında ise yüzde 3,1 oranında sağlam bir organik satış büyümesi gerçekleşti.