Durdağ
üzerinde çalıştığı ve bu yıl başarıya ulaşacağını inandığı bir konuya daha değindi; "Özellikle altını çizmek istediğim konulardan biri marka lisansını da geliştirmek. Türk markalarının da kendi ana ürün gruplarının dışında gelişmiş pazarlardaki şekliyle lisanslayarak anlaşmak istiyoruz. Amaç toplumun üzerindeki markaların bıraktığı ayak izini geliştirmek. Mesela Tommy Hilfiger tamamen telif hakkıdır. Guess, Avrupa'da öyle... Birçok marka telif hakkı üzerine kurulmuştur. Biz bu modeli Türkiye'de geliştirmek istiyoruz. Türk markalarıyla da bunu yapmak istiyoruz" sözlerini sürdürdü. Ayrıca lisansın başka bir öneminin Türkiye'de 10 binlerce üretici olduğunu söyleyen ve bunların hepsinin ihracat yapmaya çalıştıklarını belirten işadamı, "Yüzde 90'ı ihracat kökenli zaten. Yurtdışına ihracat yaparken hep fasoncu konumundayız. Bu fason zincirini kendimiz marka yaratarak yapmamız lazım ki o çok zor bir şey. Sadece Mavi başarılı oldu. Ben de şuna inanıyorum, bunu bizim karakterlerimiz başarıyla yapabilir. Yurtdışı da bizim başarımızdan dolayı bu konuya sıcak bakıyor" dedi.