Türk Telekom, İngiliz marka değerleme şirketi Brand Finance'nın gerçekleştirdiği 'Türkiye'nin En Değerli Markaları' araştırmasında ilk sırada yer aldı. Türk Telekom'dan yapılan açıklamada, Türk Telekom'un iki yıl üst üste 'Türkiye'nin en değerli markası' unvanını aldığı belirtildi. Türk Telekom'un, Türkiye'nin En Değerli Markaları araştırmasına ilk kez katıldığı 2009 yılında 1 milyar 592 milyon dolarlık marka değeri ile birinci olduğu anımsatılan açıklamada, bu yıl da Türk Telekom'un, 1 milyar 692 milyon dolarlık marka değeriyle Türkiye'nin En Değerli Markası olarak konumunu koruduğu kaydedildi. Marka değeri sıralamasında Türk Telekom'u İş Bankası ve Turkcell takip etti.