Vakıflar Genel Müdürlüğü üniversite burs başvuruları 15 Eylül 2016 ile 30 Ekim 2016 tarihleri arasında almıştı. İnternet üzerinden bu tarihler arasında alınan Vakıflar Genel Müdürlüğü (VGM) 2016-2017 üniversite burs değerlendirme işlemleri sonrasında sonuçlar da belli oldu.
Yapılan açıklamada ön değerlendirme sonucu Vakıflar Genel Müdürlüğü (VGM) üniversite bursu almaya hak kazanan öğrencilerin Sosyal Yardımlar Bilgi Sistemi (SOYBİS)üzerinde yer alan "İzin Formunu" doldurarak ilgili Vakıflar Genel Müdürlüğü Bölge Müdürlüğüne elden veya posta ile teslim etmeleri gerekiyor.
Başvuru belgeleri öğrencinin okulunun bulunduğu ildeki Vakıflar Genel Müdürlüğü il bölge müdürlüklerine teslim edilecek. Bu konu ile ilgili olarak bölge müdürlüklerine başvurulabilir ve bilgi alınabilir. Soybis izin formu nasıl doldurulacağı konusunda ise "SOYBİS izin formu" bursu kazanan öğrenci veya öğrenciye bakmakla yükümlü olan veli tarafından doldurulacağı belirtildi.
Kaynak:mymemur