Uludağ'da otel yönetimi tarafından 3 gecelik konaklama ücretini ödemediği iddia edilerek sosyal medyada hakkında linç kampanyası başlatılan influencer Buket Güler, Sabah'a konuştu.
"ADIM BELEŞÇİYE ÇIKTI"
Rezervasyon işlemlerini tamamlayan seyahat şirketine ödediği dekontları paylaşan Güler, "Otele tek gitmedim. 12 kişilik arkadaş gurubumla haftalar öncesinden organize edilmiş bir seyahatti. Yemekleri beğenmediğimizden ve rahatsız olduğum konulardan otel yönetiminin bir gün önceden haberi vardı. Bunları belirttiğimde ilgilenmediler bile. Her tatile gidip otelden memnun olmayan tatilciler gibi bende düşüncelerimi paylaştım. Her şeyin parasını ödememe rağmen adım beleşçiye çıktı" dedi.
HER ŞEYİ ÖDEMİŞ
Uludağ'da sosyal medya fenomeni Buket Güler ve Otelle yaşanan bedava tatil kavgası dekontların ortaya çıkmasıyla yeniden alevlendi. Hakkında "beleşçi" diye linç kampanyası yürütülen Güler, otele ödediği dekontları tek tek çıkarınca otel yönetimi geri adım attı. İlk paylaşımının aksine ödemeyi aldığını itiraf eden otel yönetimi "aldık ama bağışlayacağız" demekle yetindi.
FATURALARI PAYLAŞTI
Arkadaşıyla birlikte kaldığı odaya ödediği 3 gecelik konaklama ücreti olan 3.950 TL faturayı, otel ekstrelerini ve otel yönetimiyle yaptığı yazışmaları Sabah'la paylaşan Güler, " Aslında o gün o otelde daha çirkin şeyler yaşandı. Fakat ben bunları paylaşmamışken otel yönetimi her tatilcinin yaptığı gibi otelle ilgili düşüncelerimi sosyal medyadan paylaştım diye hakkımda yalan yanlış bilgiler paylaştı" dedi.
"HİÇBİR ZAMAN BELEŞÇİ OLMADIM"
Asla beleşçi olmadığını fakat olaydan sonra sosyal medyada ciddi bir karalama kampanyası başladığını söyleyen Güler " Tüm rezervasyon işlemlerimizi seyahat şirketiyle tamamlayıp 21.01.2021 tarihinde 12 arkadaşımla birlikte otele giriş yaptık. Ben odada arkadaşımla kaldım. Tatilimiz boyunca grup olarak otelin yemeklerinden ve servis kalitesinden de memnun değildik. Otele giriş yaptığımız gün misafir ilişkileri departmanı otelle ilgili düşüncelerimizi paylaşmamızı istemişti. Ben o gün zaten pistlerle ilgili düşüncemi, yemeklerin çok yağlı olduğunu kendilerine bildirdim, onlarda ilgileneceklerini söylediler. "dedi.
Her müşteri gibi ücretini ödediği otelle ilgili deneyimlerini sosyal medya hesabından paylaştığını söyleyen Güler, " Paylaşımımın ardından otel yönetimi hakkımda karalama kampanyası başlattı. Otelin ücretini ödemediğimi iddia etti. Dekontları paylaşınca da ödedi ama geri istedi dedi. Yaşadıklarıma inanamadım. Çamur atabilecekleri en son kişi olmalıydım. Otele ödediğim para kaya kaskımın parası kadar. Çok şükür kazanıyorum" diye konuştu.
ALDIK AMA BAĞIŞLAYACAĞIZ
Buket Güler'in dekontları ve ekstreleri sosyal medya hesabında paylaşmasının ardından otel yönetimi çark etti. İlk günkü sosyal medya paylaşımında otelin ücretini ödemediğini iddia eden otel yönetimi yeni paylaşımında "Son gün çıkış yaparken yapmış olduğu konaklama ücretinin iadesini talep etmiş, ekstre harcamalarını ödemek istememiştir. Tarafımızdan kabul görmemiştir. Tahsil edilen konaklama ücreti ve ekstra harcamaları bağışlanacaktır" dendi.