İstanbul Beşiktaş'ta yaşayan İtalyan avukatın pizza zaferi... İlginç olay şöyle gelişti: Dimitri Köknar isimli avukat, ofisinin yakınında bulunan ünlü bir pizza restoranından pizza sipariş etti. Müşterisinin cep telefonunu mesaj sistemine kaydeden firma, bir süre sonra Köknar'a sürekli reklam mesajları göndermeye başladı. Firmaya kadar giderek mesaj gelmesini istemediğini söyleyen ve anlayışlı olunmasını isteyen Köknar, mesajların gelmeye devam etmesi üzerine şikâyetçi olmaya karar verdi. Adli makamlara başvurarak sorumlular hakkında işlem yapılmasını isteyen Dimitra Köknar, şikâyetinin peşini de bırakmadı. Şikâyet üzerine savcılık soruşturma başlattı. Restoranın Beşiktaş Şube Müdürü Mahmut Arslan, ifade için karakola davet edildi. Arslan, uzlaşmak istediğini belirtti ve bu talep Köknar'a iletildi. Bunun üzerine dosya, Savcılık Uzlaşma Bürosu'na gönderildi. İki tarafı buluşturan uzlaşma savcısı ortaya ilginç bir çözümün çıkmasını sağladı. Görüşmede Köknar uzlaşabileceğini, ama tek şartının söz konusu pizza firmasının Çocuk Yuvası'na 60 orta boy pizza ısmarlaması olduğunu kaydetti.
DOSYA, UZLAŞMA İLE KAPANDI
Pizza firması şartı kabul etti ve dosya anlaşma ile kapandı. Firma, uzlaşma şartındaki sözünü geçtiğimiz günlerde yerine getirdi. Pizzalar İstanbul'daki bir çocuk yuvasına ulaştı ve yuvadaki çocuklara dağıtıldı. 60 pizzanın maliyetinin yaklaşık 1000 TL olduğu öğrenildi. İtalyan avukat Köknar, mesajlarla taciz edilmesi üzerine şikâyetçi olduğunu ve bunun sonucunda ortaya güzel bir karar çıktığını söyledi. Çocukların pizzayı çok sevdiğini bildiği için çocuk yuvasına pizza ısmarlatmayı düşündüğünü ifade eden Köknar, mutlu olduğunu belirtti. Olaya karışan pizza restoran zincirinin yöneticileri ise açıklama yapmadı.