Migros, müşteri destek hatları üzerinden haftanın her günü saat 08:30 ve 00:00 aralıklarında ulaşılabilirlik sağlamaktadır. Migros; marketleri dışında, online şekilde de evlere servis yapmaktadır. Migros Jet ve Migros Sanal Market olarak da faaliyet yürütmekte olan Migros, pek çok müşteriye en iyi hizmeti vermeyi amaçlamaktadır. Bu sebeple, Migros müşteri hizmetleri telefon numarası aranarak yaşanılabilecek muhtemel sorunlara veya merak edilen sorulara cevap alınabilmektedir. Migros çağrı merkezine nasıl bağlanılır ise, talep edilen destek biçimi de o şekilde faydalı olacaktır.
Türkiye'de yer alan ve ülkenin en büyük süpermarket zincirlerinden bir tanesi olan Migros, geniş skalasıyla ve alternatif ürün seçenekleriyle kesintisiz hizmet vermektedir. Müşterilerine sunmuş olduğu; 0850 200 40 00 numaralı çağrı merkezi hattı üzerinden, destek vermekte olan Migros, kişilerin memnuniyetine de önem vermektedir. Müşteri hizmetlerine veya çağrı merkezine ulaşmak isteyen müşteriler; 0850 200 40 00 numarası üzerinden talep edilen tüm yardımı alabilmektedir.
Migros Sanal Market üzerinden işlem yapmakta olan müşterilere sunulan en geçerli iletişim numarası; 0850 200 40 00 olarak bilinmektedir. Ayrıca Migros, 0530 300 12 00 numarası üzerinden de WhatsApp destek hattı oluşturmuş ve bu numara üzerinden de müşterilerine destek vermeye devam etmektedir.