Türkiye'nin önde gelen süt ürünleri üreticilerinden biri olan ve ilk 500 işletme arasında yer alan Aynes, sosyal sorumluluk projelerine bir yenisini ekledi. Evde mucizeler yaratan ve keşfedilmeyi bekleyen yetenekli kadınlar için 'Evdeki Influencer Projesi'ni başlatan şirket, kadınların gelişimine destek olmayı planlıyor. "Anadolu'nun dört bir köşesinde, neredeyse her evde gizli bir güç var" diyen Aynes CEO'su Murat Hocalar, bu inanç doğrultusunda Anadolu Kadını'nın yanında yer aldıklarını ve destek olduklarını göstermek istediklerini söyledi. Hocalar, "Evde mucizeler yaratan ve keşfedilmeyi bekleyen yetenekli kadınlarımız var. Aynes olarak onları öne çıkarmayı ve becerilerini tüm Türkiye ile paylaşmayı amaçlıyoruz. Önce ailesine sonra da çevresine 'İyilik sağlık' yayan kadınlarımıza destek olmak istiyoruz" ifadelerini kullandı.
EŞİT OLANAK SUNULMALI
Kadının toplumun en etkili, yönlendirici, birleştirici ve koruyucu unsuru olduğuna dikkat çeken Murat Hocalar, "Kadının ilerlemesi sosyal adaletin bir şartı olmakla birlikte sadece bir kadın sorunu değil. Bu konu, sürdürülebilir, adil ve kalkınmış bir toplumu inşa etmenin tek yolu olup, politik, sosyal, ekonomik, kültürel ve çevresel güvenliği başarmanın da ön koşulu. İleri bir toplum için, kadınların güçlendirilmeleri, etkinlik alanlarının genişletilmesi, eğitim, istihdam, sağlık, siyaset, hukuk alanlarında eşit fırsat ve olanaklardan faydalanabiliyor olması büyük önem taşıyor" dedi. Aynes için kadının "Anadolu Kadını" misyonu taşıdığını aktaran Hocalar, şöyle devam etti: "Aynes Kadını, sütünü aldığı çiftçisinden, fabrikasında peyniri paketleyene, analizini yapan mühendisinden avukatına etkili, yönlendirici, birleştirici, mücadelecidir. Aynes, kadınların toplumsal hayata aktif katılımlarını desteklemeyi kendine önemli görev edinmiştir. Dolayısıyla geleceğe sürdürülebilir, yaşanabilir bir dünya bırakmak için kadınlarımıza olan desteğimiz sürecek."
UN GLOBAL COMPACT İLE ANLAŞMA
AYNES'IN insan sağlığını her şeyden önde tuttuğunu belirten Hocalar, "Toplumun refahına sağladığımız katkının artması, sektörün sağlıklı büyümesi ve tüketicilerin güvenilir gıdaya ulaşması için şimdiye kadar olduğu gibi bundan sonra da üzerimize düşen sorumlulukları yerine getireceğiz" dedi. Bu doğrultuda dünyanın en büyük kurumsal sürdürülebilirlik girişimi olan UN Global Compact sözleşmesine imza attıklarını anlatan Hocalar, "Sürdürülebilirlik için çok önemli bir adım attık. Ekonomik büyüme, çevreyi koruma ve sosyal gelişim misyonlarını, Birleşmis Milletler 2030 Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları ile birleştirerek BM'nin sürdürülebilirlik yönetimi anlayışını benimsedik" şeklinde konuştu.
SAĞLIKLI NESİLLER YETİŞTİRECEK
"Aynes'in hedefi insana verdiği değeri ön planda tutarak, kaliteden ödün vermeden tüketicilerine sağlıklı ürünlerle, iyilik, sağlık, yenilik ve lezzet kaynağı olmak" diyen Hocalar, şöyle devam etti: "Ar-Ge faaliyetlerine büyük önem ve öncelik veren Aynes, sağlıklı nesiller, sağlıklı gelecek için projeler geliştirmeye devam etmektedir."