Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER), vatandaşın yaşadığı her türlü sorunda başvurduğu bir şikâyet ve çözüm bulma platformu olmayı sürdürüyor. 2015'te kurulan CİMER'e, Mayıs 2022 rakamlarına göre Türkiye nüfusunun yüzde 10'u şikâyette bulundu. Sadece 2021'de 200 bin şikâyet yapıldı. Bu şikâyetler sayesinde kaçak eczaneler yakalandı, öğrencisine şiddet uygulayan öğretmenler görevlerinden uzaklaştırıldı ve pek çok vatandaşlık hizmeti yerine getirildi.
CİMER'e vatandaşlar tarafından yöneltilen bazı sorular ise gülümsetti. CİMER, bir vatandaşın "Menemen soğanlı mı yapılır, soğansız mı? Bu soru yüzünden tartışmaya başlayacağız, yardım edin lütfen" mesajına "Arda Bey CİMER'e zor bir soru sormuş. Sevgili Arda Bey, ilginiz için teşekkür ederiz. Herkesin damak tadı farklı. Biz soğansız tercih ediyoruz" cevabını verdi. CİMER'e bildirilen diğer komik şikâyetler ise şöyle;
Ücretsiz çorbayla bana çip yerleştirdiler. Belediyeden şikâyetçiyim.
Eşimin yanında olmadığım halde doktor biz istemeden çocuğumuzun cinsiyetini ona söylemiş ve yaşayabileceğimiz büyük heyecana engel olmuştur.
Dişimi çeken doktora para cezası verin. O para da bana ödensin.