Çağrı karşılama personeli, İçişleri Bakanlığı personeli alımı yapacağını duyurmasının ardından gündeme geldi. Türkiye'nin çeşitli illerinde görevlendirilmek istenen adaylar için aranan şartlar belli oldu. Başvuruda bulunmak isteyen vatandaşlar karşılama personeli tanımı, görevleri gibi bilgilere ulaşmaya çalışıyor. Peki Çağrı karşılama personeli ne iş yapar, görevleri nelerdir? Bakanlık çağrı karşılama personeli alımı yapıyor
Çağrı karşılama personeli, İçişleri Bakanlığı tarafından yeni sözleşmeli personel alımına ilişkin beklenen ilanı yayımlamasıyla gündeme geldi. Müşterilerin sorularına yanıt vererek, onlarla iyi bir iletişim kurma gibi sorumlulukları olan Çağrı karşılama personeli görev tanımı ve detayları şöyle;
Çağrı merkezi elemanı, verilen hizmetler ya da satın alınması sağlanan ürünlerle ilgili sorun yaşayan ya da bu konu hakkında soruları olan müşterilere destek sunan kişilere verilen mesleki unvandır. Müşteri hizmetlerinin en kritik elemanı olarak bilinir.
Müşterilerin sorularına yanıt vererek, onlarla iyi bir iletişim kurma gibi sorumlulukları olan Çağrı Merkezi Elemanının görev tanımı şunları kapsar:
Bağlantı yapılan kişiyle, telefon kayıtları saklama hususuna göre iletişim kurmak,
Müşteri şikâyetlerini iyi bir dinleyici olarak dinlemek,
Sorun yaşayan kişilere çözüm önerileri sunmak,
Yetkilerini ve bilgilerini aşan herhangi bir durum meydana gelirse bu durumu ilgili departmana yönlendirmek,
İşletme ve müşteri arasında iyi bir iletişim köprüsü kurmak,