'Fener Ol' kampanyasına taraftarın verdiği destek, sarı-lacivertli yönetimin yüzünü güldürdü. Özellikle SMS ile yapılan küçük katkıların (20 TL), büyük bir kısmı oluşturduğu ifade edildi.
Önceki akşam saatler 19.07'yi gösterdiğinde başlayan kampanyanın 24 saat dolmadan 5 milyon TL barajını açması, 'İnşallah beklentileri karşılarız' cümlesinin daha rahat telaffuz edilmesini sağladı.
UEFA İÇİN ÖNEMLİ!
Bu arada katılımın olması özellikle UEFA'nın bu projeye bakışı açısından çok önemli. Geniş katılımlı bir kampanya F.Bahçe'nin
hem ekonomik olarak düzlüğe çıkması hem de UEFA tehdidinden kurtulması anlamına gelecek. Kanarya'nın 31 Mayıs'a 380 milyon TL toplaması gerekiyor.
SMS'İ GÖSTER FOTOĞRAFI ÇEK
Taraflı tarafsız herkesin büyük ilgi gösterdiği ve fotoğraf çektirmek için yarıştığı Ali Koç, bu durumu 'Fener Ol' kampanyası için kullanmaya karar verdi. Futbol takımının Ataşehir'de yaptığı kahvaltıya katılan Başkan Ali Koç yine ilgi odağıydı. Mekanda bulunanlar Koç'la fotoğraf çektirmek istedi. Daha önce hiçbir teklifi geri çevirmeyen Başkan Koç bu kez,
"Artık fotoğraf çektirmek isteyenler SMS atmak zorunda. Fener Ol kampanyasına gönderilen mesajı görmeden fotoğraf çektirmek yok" diye şakalaştı.
KAMPANYA MANZARALARI
'Fener Ol' kampanyası için farklı hikâyeler dikkat çekiyor. Bir minibüs şoförünün aracına astığı SMS gönder tabelası sosyal medyada büyük ilgi gördü.
Bir Trabzonspor taraftarı kampanyaya şehrin plakası olan 61 TL 61 kuruşluk ödemeyle katkıda bulundu. Dekonta "2010-11 sezonu şampiyonu Trabzonspor" notunu düştü.